Nu är det fredagsmys.

Idag mina damer och herrar har jag träffat Karin! Var ett tag sen, typ. Vi införskaffade en present till Sofia som fyller 19 snart, för imorgon tänkte vi fira henne. Party! Inte riktigt, men mysigt blir det! Annars har jag slappat, prioriterat smink framför skola, hjälpt min första elev på stödet samt stoppat i mig lite väl mycket onyttigheter. Det är ju ändå helg trots allt. Och har så dålig blodcirkulation, speciellt med dieten, så mina naglar blir helt blåa. Eller nej, halva naglarna blir blåa, men ändå, BLÅA. Inte normalt. Så kände att jag kunde behöva lite extra energi. Imorgon ska jag på spinning, kanske kan passa på att bränna bort lite extra kalorier då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0