"People who live well, live longer."

Ikväll har varit en riktigt grym kväll! Efter en rätt grinig dag för att min kära broder köpte skor i flera timmar, så var det precis vad jag behövde. Den började med Eve och Malin (som jag inte sett sen i våras!) på en kinarestaurang i sumpan, Winner house. Riktigt trevligt ställe! Vi fick ett mysigt bås att sitta i och personalen var verkligen trevlig! Jag och Malin tog fyra små rätter, och då ingick friterad banan med glass, och personalen bjöd Eve på en efterrätt också för att hon skulle kunna sällskapa med oss. Sen när Sofia kom bjöd de henne på friterad banan också! Och sen fick vi lyckokakor och godis och så.. Och de fyllde på vatten hela tiden. Jag ♥ den restaurangen. Inte farligt dyrt heller, 150:- för fyra små rätter och efterrätt.

Efter det bar det av till bowlinghallen - discobowling! Partystämningen was in the air. Alla hade en dricka i handen och bowlade på till partymusiken och discobelysningen. Jag vann. Hehe. Fast jag kan inte sikta om jag springer med klotet, så jag kör messtilen och står stilla när jag kastar, men vad gör det liksom?

Efteråt kom Sofia hit en sväng och spelade 007, klassiker! Vi hade tappat flytet lite men det gick fort att träna upp! Nu tänkte jag kanske kolla på en film eller så, trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Winner house är typ bäst jag brukar äta där när jag äter kina mat i sumpan. Bästa personalen godaste maten! LOVE IT!

2012-02-06 @ 21:40:55
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0