Valetine's day.

Ännu en alla hjärtans dag som man är ensam då! Fast i år är jag varken bitter eller känner mig forever alone. 1. Alla hjärtans dag är en väldigt komersiell dag. 2. Jag hade ridning, kunde ändå inte göra något gulligt och kärleksfullt. 3. Jag blev faktiskt tilfrågad, men kunde somsagt inte! Åh vad bra det känns att inte bara sitta hemma och trösta mig med en semla med florsocker i hjärtformation på. Åt hjärtformade plättar dock, men det får vi i skolan, mumsfillibabba! Och sen har jag ridit fina Archie, och det gick lite bättre idag, så den här dagen känns riktigt bra!

Tycker det är lite fånigt att våra politiker tänker stämma Max för att de fick presentkort av dem. Det var liksom efter förslaget gått igenom, påverkade ju inte utgången.. Ät och var glada bah.

Nu: duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0