Året då "världen går under".

Oj vad duktig jag är på att uppdatera! Hade ett trevligt nyår iallafall, kunde ha slutat lite bättre för min del men det var lite mysigt att bli ompysslad också. Inga nyårslöften i år, känns inte som jag har några mål liksom.. Inte på ett dåligt sätt, men saker får gå lite som de går.

Igår var jag på en supertrevlig tjejkväll hos Eve med Linnéa, Eira och Sofia. Vi bakade pizza och spelade ett spel som heter DRAW, det är som en ocensurerad version av rita och gissa. Många fina ord. Några nya ord. Typ rabarbersvaj. Betydelsen av det ordet samt många andra roliga ord finns på fittkramp.se ifall någon är intresserad, ni förstår nog temat på orden. Kom fram lite överraskande saker under kvällen kan man säga.

Idag har mina gudföräldrar och deras barn varit här, besök ända från Uppsala! Blev mycket god mat, skratt, wii och en hundpromenad på Drottningholm. Det är verkligen skillnad på hur man uppskattar gästers sällskap när man är liten jämfört med nu, tur att man har utvecklats lite! Nu är det hur trevligt som helst liksom, inte alls den här "är det över snart"-attityden som man hade när man var liten. Rent generellt när det gäller gäster alltså.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fel svar, du suger på att uppdatera.

2012-01-05 @ 15:14:33
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0