Fredag var igår, idag är det torsdag.

Igår blev det utekväll trots allt. Åkte in med Jojjo, Marris, Kenny och Tim och mötte upp resten på Hellströms. Riktigt mysigt ställe, och fint! Luftigt. Härlig uteservering med värmelampor har de också. Efter en cider gick vi vidare till Bonden bar där hela grejen var, trevligt ställe det med. Efter femn timmars sömn var jag lagom pepp på fysik 8.00, men jag kom faktiskt i tid! Typ första gången på en fredag i hela trean, men den där svagt nedvärderande "Varför är du sen?"-frågan som vikarien ställer varje gång någon är sen vill man helst undvika. Jag tyckte bättre om Fredriks så alltid superglada "Välkommen Linnea! :D", trots att man var sen. Åh, varför behövde han sluta för.

Idag har varit en såndär lite smygdeppig *jag vill gråta*-dag. Inget speciellt som hänt, eller egentligen har dagen varit rätt rolig till och med. Gjorde mitt livs värsta gruppresentation innehållande en lång tystnad, runtskickande av blocket ("jag vill inte läsa, du får!" "nej du får!"), felsägningar, asgarv (till och med så illa så Angelika behövde sätta sig på golvet mitt i redovisningen.. blev ju inte lättare att sluta skratta då!) osv.. Men lite kul var det! Men nu på kvällen har jag bara lust att vara hemma och ta det lugnt. Mamma ville att jag skuille kolla på film med dem men får se, känner lite för att bara ligga ensam i min soffa och gråta patetiskt till någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0