Ja Anneli, jag suger.

Man blir verkligen slapp när man inte har några dagsplaner! Eller om man planerat att plugga. Samma sak. Då ligger man framför tvn till 16 sisådär, vart tog dagen vägen liksom? Fast det var gårdagen, idag var jag hurtig och steg upp redan klockan åtta! Och sen missade jag att det var minusgrader och förfrös tårna när jag väntade på min buss i en halvtimme i tygskor för att den inte kom.. Men sen kom jag iväg till Karolinska sjukhuset med Bersin och Angelika, vi ska försöka intervjua någon för vårt projektarbete nämligen. Först gick det sådär, ingen visste ens vilken avdelning vi skulle till och telefonväxeln var lite varierande hjälpsam, men efter att ha irrat omkring på det grymt stora sjukhuset ett tag så kom vi till neurointensiven, och fick intervjua en väldigt snäll tjej på direkten! Sicken tur man kan ha ibland, behövde inte ens boka tid liksom. Sen har jag köpt lite billiga kollegieblock, nudlar (5 för 10:- och förvånansvärt goda faktiskt), hårspray och inpackning på ÖB, underbart att det är samma märken som i alla andra affärer fast billigare. Sparar lite pengar liksom. Nä nu tänkte jag leka kläddesigner med Daniels gamla tröja och se om det den kan göras om till ett fint linne, ciao!

Idag fyller lillplutt 10 år, grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0