Kaos i mitt rum.

Jag är grymt dålig på att uppdatera men håller på att göra om i mina garderober, har t o m använt en skruvmejsel och satt upp nya hyllor! Så det är lite kaos i  mitt rum just nu för att en viss del av garderobernas innehåll ligger på mitt golv.

Första skoldagen idag, var väl inte så speciell. Fick en ny fysiklärare, lite mesig men rätt bra på att förklara när han inte hade näsan nedgrävd i formellsamling eller rent allmänt gjorde saker utan att kolla om någon ville ha hjälp. Gjorde tryck på bilden, var rätt kul. Blev lite irriterad på en person bara som inte trodde att jag brukade gå på bildlektionerna fast hon själv blev igenkänd av läraren som "hon som jag inte känner igen för att hon aldrig är här.. Du måste va *****!". Hehe, vissa små besserwissrar borde inte få uttala sig om vissa saker. Alltså, denna person är alltid en besserwisser. Och har aldrig rätt. Men vissa har svårt att acceptera fakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0