Now I know you haven't forgot me.

Idag har jag haft min presentation om borrelia, så nu är jag klar med alla biologikurser! Så skönt! Har tre inställda lektioner så fick sluta liite tidigare, och det behövs verkligen! Har samprov på onsdag och engelskatal på torsdag, och har knappt börjat med någon av dem. Och idag ska jag till Model house med Jojjo och imorgon ridning som vanligt, lite stressigt! Mest nervös för talet, eller ja, enbart nervös inför talet.

Var hos mormor och morfar igår, trevlans! Fick triss julpaket och vann 50:-. Yeay! Bytte den mot fem tian-lotter idag (jag gillar lotter, och brukar bara skrapa vid julen), men vann bara 10:-. Inte så yaey.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på musik och plugga på om prostitution (måste ha alternativen öppna för framtiden höhö), see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0