Bullshit.

Vilken härligt ambitiös och rolig dag jag haft! Man mår verkligen bättre när det känns som man har gjort något. Först var det engelskalektion då jag fick veta att jag fick mvg på mitt persuassive speech! Mvg! På ett tal! På engelska!! Känns rätt bra. Sen projektarbete med Bersin och Angelika, fick ihop hela fem sidor på arbetet! Hem och träna mage och rygg, sen in till stan med Eve. Vi satte oss och fikade på ett mysigt litet café inne i gamla stan, Kaffekoppen. Råkade bli kvar där i sisådär fyra timmar, lite pinsamt mot slutet när det bara var vi och personalen kvar.. Men så kan det gå! Bestämde oss iallafall för att börja träna tillsammans, så imorgon åker vi och köper gymkort!

Jag har försökt plugga lite också, men det går liksom inte riktigt att ta det seriöst två dagar innan, för "det löser sig". Även om jag inte hinner plugga på tisdagar.. Eller?

Tänkte försöka bli lite nyttigare; börja träna, undvika sötsaker på vardagar och så vidare.. Har inte ens varit en dag utan sötsaker och redan en rätt stark craving när jag var uppe i köket (var duktig på caféet och tog bara färskpressad juice).. Så hur ska det gå? De första dagarna brukar vara värst iochförsig, så det borde väl gå en liten stund!

I'm sexy and I know it. Men jag har rätt långa ögonfransar. Tänkte bara påpeka det.

En liten konversation mellan mig och mamma idag:
Jag: Jag ska till tandläkaren imorgon.
Mamma: Vad kul!

Haha, ofta man svara "vad kul!" på det..?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Nej jag tror inte det :o De är ljusare från när jag fixade kontrasten men jag tror inte storleken är ändrad.

2012-02-02 @ 16:49:59
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0