Why can't it just be us?

Förra inlägget kan ha låtit lite negativt, men jag hade en jättetrevlig kväll faktiskt. Tanken var att jag, Eve och Lalla skulle gå ut sådär lite spontant, men sen visade det sig att Jojjo, Aastin, Johanna, Tim, Hiroshi, Bea och massa andra trevligt folk också skulle ut, så vi mötte upp dom på Charlies. När det var stängning åkte de flesta hem, men vi var några som åkte vidare till Tunnan i Gamla stan istället, ett mysigt ställe! Det var lite kul när taxin sen stannade utanför mitt hus, han hade tydligen kört hem min brorsa samma kväll haha. Så kan det gå.

Idag är planen att städa klart rummet, ta bort det sista julpyntet och sen ha middag och filmkväll/börja planera lite för sommaren med alholmstjejorna! Ska bli kuul, övergav ju mina små kompisar på nyår så nu kan jag umgås med dem lite mer.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0