FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Lite såhär i efterskott, men det är iallafall studenten som hållit mig upptagen de senaste dagarna.. Jag trodde att studenten var rätt överskattad eftersom alla håller på och "du kommer ha jättekul, det var bästa dagen i mitt liv" och så vidare.. MEN, att ta studenten var GRYMT! Det var verkligen en skitkul dag! Det började med lite champagnefrukost i Svandammen, sen fotografering, sen skriva i varandras mössor, lunch, samling i klasserna, sen alla i aulan och tillslut utspring! Och under lunchen och i aulan var det lite allsång, tal och utdelning av stipendier också, så det var full rulle hela tiden! Efter utspringet var det flakåkning, mottagning och tillslut slutskiva, och då var man rätt slut kan jag säga! Till sist ville jag bara sova efter den långa dagen. Och nu äntligen har det slutat ringa i öronen efter flak och skiva hehe, var väldigt trevligt när man skulle sova!

Jag fick två stipendier förresten! 880 kr för att jag varit läxhjälp, och 3000 kr för att jag hade bäst betyg i klassen!! Nu ska det festas i sommar!

Jag har fortfarande inte fattat att jag tagit studenten, känns inte alls som att de här tre åren är slut.. Aldrig mer Spånga gymnasium, sitta där i ett klassrum med de bekanta lärarna, aldrig mer klassen.. Jag undrar när det kommer att gå in egentligen, känns fortfarande bara som sommarlov.. Men nu ska ni få lite bilder från dagen!

Tack alla som var med och gjorde min dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0