Ibland undrar jag vad som hände igår, och ibland vill jag inte veta.

Som ni har märkt har jag inte orkat blogga senaste tiden. Har jobbat på brännan istället, gått på bio och sett Prometheus i Vällingbys faktiskt stora 3D-salong, varit ute på krogen, haft myskvällar och en galen grillkväll med Amanda. Och så har jag och Amanda promenerat på Djurgården, hittade en fin 2-timmarsslinga så nu är det beach 2013 som gäller! (Vi är realister, inte optimister.) Grillkvällen igår blev rätt jobbig mot slutet, ta sig hem med en packad nattbus från Kristineberg och allt var det innebar, så idag har jag bara chillat hemma. Har varit riktigt skönt! Snart ska vi ta med Zingo till djuraffären för att klippa hans klor, och efter det är det dags att packa väskan till landet, åker imorgon bitti och stannar kvar över midsommarhelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0