Midsommar!

Helvete vad mycket myggor det var ute på landet! Kändes inte som så överdrivet många även om jag smällde typ 20 myggor per dag, men nu har jag räknat att jag har 39 myggbett BARA PÅ BENEN. Och jag har kliat på typ alla, orkade bara hålla mig i någon dag. Ååh vad underbart det är. Men förutom att bli myggbiten så har jag varit med våra Uppsalagäster, familj och kompisar. På midsommaraftonen blev det dans kring midsommarstång, lekar och sånt med halva ön på dagen, på kvällen gick jag till dansbanan, och efter musiken slutat spela drog vi vidare till en fest. Eller snarare Festen med stort F, eftersom i princip varje ungdom (18+) på ön var där. Var riktigt kul att snacka med de man sett i 18 år men aldrig vågat prata med! Den här midsommarhelgen har rent allmänt varit awesome.
Sofia - lycklig vinnare till ett sandlådeleksaksset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0