När man bokstavligen går in i väggen känner man sig väldigt lyckad.

Gårdagen var riktigt trevlig! Började med att måla lakan vid tolvtiden på skolgården med Bersin, Aila, Angelika och Siham, och när vi var klara åkte vi mot Hagaparken för klassdejt. Jag trodde att det skulle vara jättefullt i Haga med tanke på att det var nationeldagen och kronprinsessan bor där och så, men vi kom ungefär när alla aktiviteter började ta slut så de flesta var påväg därifrån då. Så det fanns gott om plats så småningom! Var riktigt mysigt att grilla och så med klassen, och de flesta kom faktiskt för en gångs skull även om en del hann gå innan de sista kom. Senare mot kvällen var vi några som drog vidare till Kleins i Gamla stan, men rätt snart splittrades de flesta. Jag, Jacob och Patric gick och satte oss på Tunnan och hade det trevligt. Synd att vi inte gjort mer sånnadär saker med klassen under de här tre åren! Idag fick jag däremot känna av att jag hade kul igår, så är lite avtaggad på att gå ut efter Eves student imorgon.. Men får se vad som händer, utspring och studentmottagning står iallafall definitivt på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0