Shopping!

De senaste dagarna har jag träffat kompisar, tjockat mig med otroligt mycket skräpmat, varit på krogen, solat och shoppat! Har bland annat införskaffat ett tält, två klänningar, ett par shorts och en bikiniöverdel! Det är så mycket sommarreor just nu så man kan inte låta bli! Vill inte veta hur mycket jag gjort av med den här månaden.. Men ja, imorgon flyttar jag ju ut till landet och där spenderas ju inga pengar, som tur är. Eller jo, loppis och midsommar, men så mycket går det inte åt. Fick för mig att köpa ett par spetstrosor för 10:- på Rusta också, och vet ni vad? De både sitter bra, är sköna och snygga! Borde ha köpt fler när jag ändå var i farten.
Shortsen är bruna, blixten fuckade färgen så de ser gråa ut på bilden. Klänningarna är jag inte säkra på om jag ska ha kvar eller inte, men har ju en vecka på mig att bestämma mig. Bikinin är ju helt underbar (enligt mig)! 300:- för allt på H&M, inte värsta rånet liksom.
 
Snart ska jag iväg till Vällingby och äta glass med Hanna, ikväll ska jag inte till bartömningen på Ace även om andra vill det, jag ska vara hemma och städa och packa. Seriöst, hur svårt ska det va att städa egentligen? Jag har haft samma skit liggandes i några veckor nu.
 
Min rygg kliar. Säkert lite solexem. Usch.
 
På måndag fyller jag år. Bye bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0