Vad är jag allergisk mot egentligen..?

Nu har jag gått och blivit sjuk. Eller, igår vaknade jag av att jag inte kunde svälja och blev yr så fort jag åt, men idag är det lite bättre. Har druckit x antal koppar te med honung, fått i mig en apelsin, svalt en hel (och stor) vitlöksklyfta och sovit med halsduk för att lindra besvären. Det jobbigaste nu är att jag är allergisk mot nåt, så det kliar extremt mycket i halsen/gommen.. inte kul! Igår blev det bara en hemma dag framför tvn, var ambitiös nog att "klä på mig" genom att byta pyjamas på kvällen, men idag ska jag faktiskt iväg! Ska åka till Kista med Jojjo för att handla tält och sånt inför Emmabodafestivalen, kommer ju inte riktigt ha tid att göra det senare i sommar.
 
Ååh jag blir lite irriterad, tackade ju nej till att va funktionär på peace & love för att typ ingen kompis skulle dit, men nu har en del ändrat sig i sista sekund och åker iallafall.. Gaah så många bra artister man missar! Och att den festivalen överhuvudtaget är superhärlig. Men får ju hoppas på att Emmaboda är minst lika bra!
 
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0