What to do now?

Jag har glömt bort hur det är att ha sommarlov.. Man har hur mycket tid som helst, och alla andra är bortresta, jobbar eller är upptagna med något annat. Jag har inte träffat en enda människa avsiktligt sen jag tog studenten! Mer än de i stallet och så.. Visst att det är skönt att chilla, men man tröttnar på det. Jag längtar nästan till hösten hehe.. Nämen om solen kunde skina lite mer som igår så jag kan sola så skulle det ju kännas bättre. Ikväll ska jag kanske träffa Eve för omväxlings skull, men hon som så många andra verkar ha lagt ifrån sig mobilen av nån konstig anledning..? Man blir ju irriterad. Men imorgon har jag lite planer iallafall hehe.. jag ska till skolan! Måste hämta mina betg, tömma skåpet och lämna bankuppgifter för stipendierna.. Men då har jag något att göra iallafall.

Om någon vill hitta på nåt är det bara att säga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0