All by myself I'm here again.

Fysikprovet gick.. inte så bra. Vissa frågor kunde jag ju, men det mesta kändes rätt osäkert + att jag hade behövt ungefär en timme till säkert. Och provet var samtidigt som matten, så nu måste jag gå på den imorgon bitti istället för att ha sovmorgon. Segt.

Jag har spanat in lite artister som kommer på festivaler i sommar och känner mig rätt taggad på att gå. Men verkar inte som att så många tänkte gå i år...? Man kan ju inte åka själv liksom. Peace & love hade typ Rihanna, Skrillex, Regina Spektor, Hoffmaestro, Kent, Lars Winnerbäck, Veronica Maggio med flera. Emmaboda hade bland annat Maskinen, Kapten Röd, Bob Hund och Den svenska björnstammen. Peace låter ju rätt lockande, fast det är ju rätt länge och dyrt. Men najs. Men typ ingen kommer ändå vilja åka såå.. Ja.. Jag blir väl kvar här eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0