I know it all.

Dålig uppdatering igen. Min skiva var rolig, kunde varit lite mer folk men jag hade ju mina kompisar där så det var lugnt! Dansade nästan hela kvällen och hade kul. Middagen var inte så dum den heller, inte alls såhalvtråkig som jag hade föreställt mig. Jag blev "klassens I know it all" förresten. Mamma förstod inte riktigt hur jag kunde bli det.. Tydligen är jag inte så smart här hemma.

Igår var det skiva igen, Aastins denna gång. Kul kul! Och vilken satsarklass de är, verkligen kostat på sig med sina utklädnader. Själv körde man lite lagom, ni kan få gissa vad jag var..

Egobilder när man kommer hem klockan fyra är en bra idé ja.

Det var faktiskt vissa som inte kände igen mig först. Kände mig nästan lite dissad.

Ikväll ska jag bara slappa och sova ut, trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0