Linnea har blivit en duktig flicka.

Idag har jag varit jättehurtig och sökt sommarjobb, rastat Zingolingo i två timmar (och råkade sen tappa honom uppochner två gånger hehe.. men han överlevde!) och dansat latindans! Måste säga att jag föredrar zumba dock, lite mjukare liksom. Plus att instruktören förusatte att alla kunde danserna och vad "merengue 3" och "salsa 4" (och med lite andra nummer också såklart) betydde. Så det var lite svårt att hänga med ibland! Cyklade till gymmet faktiskt, de har sopat rent de flesta vägar nu så det går alldeles utmärkt! Är sjukt härligt att cykla faktiskt, ska nog börja göra det rätt mycket nu. När vi ändå pratar om hur bra jag är så kan jag säga att jag skrivit klart en psykologiuppgift! Eller, kanske inte helt klar, jag hade mejlat mig själv men glömt att bifoga dokumentet så vet inte hur mycket jag skrev i skolan hehe..

Som ni kanske märkt är designen lite annorlunda. Tröttnade på att se den där gamla headern, så nu får ni bara se en bild istället. Måste dock erkänna att jag tycker det är en väldigt fin bild. Min bakgrundsbild faktiskt. Tagen ute på landet och helt oredigerad. Är den inte tjusig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0