Should I, should I?

När jag vaknade idag tänkte jag "hoppas klockan är över åtta, hoppas klockan är över åtta, hoppas väckarklockan inte har ringt..". Väckarklockan hade inte ringt, men det var för att klockan bara var sex. Fan. Slapp gå upp på direkten iallafall, men hade hoppats på att jag hade försovit mig. Har ju bara en lektion, så det hade varit rätt skönt att slippa den. Men, det gjorde jag inte. Och jag gillar inte att skolka. Om man försover sig däremot, då är det ju oavsikligt. Helt okej.

Efter lektionen har jag pluggat lite religion, käkat opch kollat på Karatefylla. Snart bär det av till skolan igen, tänkte gå på matten eftersom jag ändå ska träffa Eve när den slutar. Vi ska dra till Kista en sväng och se om de fått in mer klänningar, och sen träna som vanligt.

Vet ni! Jag har blivit antagen som funktionär på peace & love!! På campingen isåfall. Problemet är att det inte verkar som att någon kompis ska dit i år..?? Någon som ska? Isåfall är det ju inte så kul. Umgås med kompisar är ju halva grejen med festival liksom. Så, kanske.. Har tills åttonde april att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0