Chillerill.

Ååh vilken underbart fin vecka det här är! Shortsväder varje dag (fast egentligen är det ju lite för varmt för det också). Idag var jag till Kaanan för första gången det här året, var inte alls lika kallt att bada som förra veckan! Jag och Jojjo låg och stekte där några timmar med hennes hund Foppa, härligt! Fast nu har jag lite solsting, och det suger ju. Man blir ju helt slut och tom i huvudet.. Så ansträngande känns det ju inte att vara ute i solen!

I tisdags var jag jätteduktig för att vara jag. Jag hoppade på utebanan! Fick fina Max, som först skrek och galopperade när vi bara skulle trava, men var jätteduktig sen i själva hoppningen. Eller, vi kanske rev några hinder, men vi kom runt och satt kvar! Fort gick det också, hästarna älskar att hoppa i skogen! Jag är en sån fegis, men kul var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0