Det här med att leva på egen hand.

Hejsan hoppsan! Nu är helgen över. Blev inte riktigt som planerat, men blev rätt bra tillslut iallafall. Jag har för omväxlings skull varit ensam hemma hela helgen, vilket har varit väldigt skönt! Fast jag glömmer nästan helt bort att äta när jag är ensam, så har levt på chips nästan enbart. Fast sen börjar man må illa av hunger och försöker äta något annat, men då mår man illa av att äta det för att man blivit ovan. En ond cirkel helt enkelt! Fredagen spenderades med några trevliga typer borta hos Aastin, och gårdagen spenderades här hemma. Fick filmsällskap en liten stund, men sen satt jag mest och kollade på eurovision och hajen 3 själv. Vi vann! Om någon skulle ha missat det. Om denne person dessutom har facebook skulle jag vara riktigt imponerad. Och hajen 3 var ju bara för härlig, animeringarna <3 Helt underbara! Idag har jag chillat lite med en kompis och bakat en tårta till mamma (det är ju mors dag trots allt), duktig dotter som jag är (säger vi)! Nu ska jag nog fortsätta att äta chips framför tvn och försöka dricka min pepsi max som jag glömde i frysen.. För tillfället är den något trögflytande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0