Diabetesfest!

Igår var det partaj hos Nora som fyllt 18, trevligt trevligt! Temat var konst, och jag skulle föreställa en vas med solrosor (som är en känd målning) hehe.. Det var även lite barnsliga och konstinspirerade lekar, bland annat "sätta näsan på Mona Lisa". Jag var bäst. Nästan. Satte näsan på hennes bröstvårta, så fick ett halvt poäng för den! Vi lekte kurragömma också, läskigt vad många bra gömställen det kan finnas i ett vanligt hus! En gång gömde jag mig i ett skafferi, och det tog kanske en kvart innan dom hittade mig.. Började bli lite kvavt och klaustrofobiskt minst sagt. Plus att jag började inbilla mig att någon stod bakom mig i skafferiet, vilket skulle vara ganska så läskigt.

Jag hade fler solrosor på mig faktiskt, under jackan, men jag hade lite bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0