Soliga tider.

Ja Sofia, det var en bloggrape. Av Anneli.

Hela långhelgen har spenderats ute på landet, superskönt! Bodde hos Karin de första dagarna efetrsom jag inte orkade vänta tills familjen skulle ut, så nu har jag lärt mig lite om hockey också! De har jättemycket regler tydligen, inte bara skjuta pucken i mål och inte tacklas för hårt. Förutom kolla på hockey så har jag umgåtts med tjejerna, alla utom Sofia var där, ätit jättemycket, spelat spel, tagit årets första dopp och gjort sånnadär andra saker som hör landet till. Jag har fått en snygg bikini- och shortsbränna också, lite partiellt rödflammig sådär. Det härliga med solbrännor nu i början är att man faktiskt blir glad för alla dessa linjer eftersom man fått färg. Sen är det ju inte riktigt lika kul med en mönstrad hud längre fram.. Så nu är det dags att sola järnet innan studenten, man vill ju va bruuun till den vita klänningen!

Nu börjar sommaren verkligen närma sig, och självklart har vi hur mycket som helst nu på slutet.. Den här veckan är det kemi- och samprov, och psykologiinlämning (som jag inte börjat på), och nästa vecka är det kemiinlämning, matte- och religionsprov.. Och jag misstänker att två labbar ska klämmas in och sen rapporteras under de här veckorna också. Underbart! Men ja, en sak i taget, en sak i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0