10 saker ni kanske inte visste om mig:

1. Senaste veckan (/veckorna?) har jag ätit coco pops till frukost varje dag. Efter sisådär två skålar med mjölk tänker jag "jag ska bara ta några ur paketet också..".. Detta slutar alltid med hetsätning av chokladflingor.

2. Om jag håller på att ta slut på en toarulle så lämnar jag en ruta eller två kvar, bara för att slippa byta. (Jamen vadå, slöseri med papper att ta en ruta till för att någon annan ska få va lat hehe..)

3. Jag blir jätteirriterad när någon inte fällt ner locket i mitt badrum. Seriöst, jag lägger saker ovanpå toaletten innan lampan tänds, jag vill inte lägga saker i toaletten.

4. Just nu har jag extremt mycket finnar runt munnen, typ fem stycken. Man blir så galet irriterad ibland.

5. Jag älskar den stickande känslan av tandkräm på finnar. Den är helt underbar!

6. Jag låter ofta rätt dryg och bitter om något inte blir som jag tänkt, utan att jag faktiskt är särskilt bitter över det.

7. När något går dåligt skyller jag alltid på andra, även om det kanske var lika mycket mitt fel.

8. Jag är väldigt *mitt är mitt*. Jag blir orolig bara en kompis sätter sig på min stol när vi lagar mat hemma hos mig. Får seriöst värsta klumpen i magen. (Jag är en extremt generös människa.)

9. Jag har börjat vakna halv sex varje morgon. Jag behöver aldrig gå upp innan sju. Oftast inte innan åtta. Ni fattar problemet.

10. Jag lyckades blåsa upp mitt livs första ballong i lördags! Den blev bara halvfull men ändå, jag lyckades! Rosa var den förresten, ifall någon ville veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är därför jag måste messa om toapapper när jag är på din toa!

2012-05-08 @ 13:03:16
Postat av: Anneli

Du är så tråkig som aldrig bloggaaaaaaaaaaar

2012-05-12 @ 21:57:19
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0