Why can't you here me calling?

Nu är det helg igen, var ju knappt någon skola alls den här veckan! Vad jag har gjort vet jag inte riktigt, varit ganska frånvarande i sinnet tror jag (lite jobbigt när man cyklar bara och inser att plötsligt är en bil precis framför en). Men nu är det då chill igen, ikväll ska jag hem till Sofia och måla våra masker inför Annelis skiva, och imorgon blir det till att fira den nyblivna 18-åringen Nora!

Vi har typ jättemycket plugg nu på slutet, jättejobbigt och stressigt ju! Till exempel på torsdag så har jag både matteprov, engelskaredovisning och inlämning av projektarbetet (som vi inte rättat än)! Och sen samprov på fredagen. Och kursprov i fysik veckan efter (som vi inte lärt oss någonting av).. Måste verkligen avsätta lite tid för att plugga den här helgen! Det brukar ju alltid gå sådär.. Har börjat med, eller åtminstone valt ämne till, mitt fördjupningsarbete i psykologi B. Ska skriva om självdestruktivt beteende, bland annat om varför man utvecklar det och vilka som gör det, och utgå från boken "Vingklippt ängel". Så idag ska jag till bibblan för första gången på evigheter! Hoppas att jag kommer ihåg min kod bara.. Btw så är min namnteckning på mitt bibliotekskort underbart, det står LINNEA med lite snea bokstäver sådär, antar att jag inte ens hade lärt mig stava mitt efternamn när jag skaffade det haha.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Om du vill hava hjälp så kan jag hjälpa dig med psykologin lite

2012-05-04 @ 15:38:46
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0